Get Adobe Flash player

Sídlo společnosti

GfK
KAVČÍ HORY OFFICE PARK
Na Hřebenech II 1718/10
140 00 Praha 4

IČ:15271757

www.gfk.com/cz

GfK na ČT24

Možné výstupy

tq03.jpg

Metoda NeuroMarketing

GfK NeuroMarketing přináší průlomový pohled na to, jak vytvářet a optimalizovat reklamní sdělení, balení, mediální obsah, online kampaň, uspořádání v kamenném či virtuálním obchodě, či jak nastavit parametry tak, aby prožitek spotřebitele pozitivně odrážel záměry marketingové kampaně.

Zapojením GfK NeuroMarketing do portfolia výzkumných metod lze poprvé v České republice získat ucelený pohled na rozhodovací proces spotřebitelů. V kombinaci s využitím oční kamery, expertního pozorování, nahrávek mimiky a řeči těla, hloubkových rozhovorů a dat o skutečném nákupním chování tak GfK Czech jako první výzkumná agentura na českém trhu poskytuje komplexní řešení pro poznání spotřebitele.

Naše Oční kamery a EmBandTM

Tobii X60

Tobii Glasses

ASL Mobile Eye

EmBandTM