Get Adobe Flash player

Sídlo společnosti

GfK
KAVČÍ HORY OFFICE PARK
Na Hřebenech II 1718/10
140 00 Praha 4

IČ:15271757

www.gfk.com/cz

GfK na ČT24

Možné výstupy

cluster.jpg

Eye-tracking a NeuroMarketing

Dosud bylo možné kombinací metod Oční kamery a Hloubkového rozhovoru (IDI) zmapovat zákazníkovo objektivní chování a posléze i jeho subjektivní hodnocení testovaných materiálů.

Do mozaiky poznání toho, jak se spotřebitel rozhoduje, nyní vkládáme NeuroMarketing jako chybějící dílek. S jeho pomocí měříme nejen intenzitu emocí, ale i intenzitu pozornosti.

Eye-tracking (oční kamera):

Eye-tracking je mapování dráhy zraku Oční kamerou.

Pomocí Oční kamery dokážeme přesně určit, které podněty zákazník zaregistroval, jaké jen povrchně prolétl a které zcela přehlédl.


NeuroMarketing:

Vyhodnocuje intenzitu emocí a pozornosti na základě metod neuroscience.

GfK NeuroMarketing umožňuje poznat, co způsobuje zájem nebo zalíbení. Za pomoci měření mozkových vln doplňuje celkový obrázek o chování spotřebitele a způsobu jeho rozhodování.

Naše Oční kamery a EmBandTM

Tobii X60

Tobii Glasses

ASL Mobile Eye

EmBandTM